Halaman

13 Disember 2007

Perkahwinan Adik(Shaifuddin) dan Isterinya(Gloria Chong) di Hotel Perkasa


huhu...nakal...pengantin lelaki posing tidur...






Aku dan dear...masa majlis ni aku sempat nyanyi lagu cina, lagi pun 70% yang hadir adalah Chinese..huhuhu
apa yg saya dapat lihat tentang perbezaan majlis yg diadakan d kpg dgn majlis yg diadakan di hotel ialah...biasanya tetamu yg hadir dlm majlis hotel semuanya membawa hadiah berupa sampul(berisi wang)berbeza dgn tetamu yg hadir di kpg tetamu lebih gemar membawa hadiah...
>
>
>
Pengantin sedang menyambut tetamu yang hadir...yang kat sebelah kiri tu ayah kpd pengantin perempuan sementara perempuan yg memakai baju biru sambil bersalam dgn tetamu tu ibu pengantin perempuan

>
>
>
Persandiangan di Kampung Lohan Sehari sebelum persandingan di Hotel Perkasa



Anak-anak buahku...sempat Posing sebelum membuat persembahan tarian "Tropika" di perkahwinan adik di Hotel Perkasa. hehe tak menang tangan cikgu Refley layan anak2 buah makan...tp untung mereka tak ramai duduk semeja time tu...so banyak makanan lebih kat meja diorang...tapau jangan tak tapau...



yang ni kakak sulung aku dan suaminya (Cikgu Sajiah dan Cikgu Jaslih)ketika majlis perkahwinan adikku di Hotel Perkasa pada hujung Disember 2007.

1 ulasan:

  1. atookkk...lain saya cari tapi lain pula yang saya jumpa...hehe

    BalasPadam

komen anda